Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 29, 2009
Image Size
723 KB
Resolution
1664×1214
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
896
Favourites
18 (who?)
Comments
19
Downloads
73
×
Ayumu Narumi by musicfreak312 Ayumu Narumi by musicfreak312
I was staring at my desktop background and decided to draw a bit of it. ^^I like Ayumu's hair!

I had first drawn it in pencil but my scanner killed it dead. XD So I redid it in marker.
Add a Comment:
 
:iconzexion16:
Zexion16 Featured By Owner May 15, 2009
I luz this
Reply
:iconpetalforpetal:
petalforpetal Featured By Owner May 1, 2009   Photographer
so cute ^__^
:+fav:
Reply
:iconkaelvas:
KaelVas Featured By Owner Apr 26, 2009  Hobbyist Writer
marvelous!
Reply
:iconoh-so-fabulous:
Oh-So-Fabulous Featured By Owner Mar 30, 2009
Awwwuh! So cute! :D I luvvvs it!
Reply
:iconmusicfreak312:
musicfreak312 Featured By Owner Mar 31, 2009  Hobbyist Digital Artist
I think it would be hard to make Ayumu NOT look cute!! lol
Reply
:iconoh-so-fabulous:
Oh-So-Fabulous Featured By Owner Mar 31, 2009
Haha... what anime is this from?
Reply
:iconmusicfreak312:
musicfreak312 Featured By Owner Mar 31, 2009  Hobbyist Digital Artist
Spiral! It's really a fun anime...but it kinda leaves you hanging in the end. I decided to read the manga as well to find out what happens. ^^
Reply
:iconoh-so-fabulous:
Oh-So-Fabulous Featured By Owner Apr 1, 2009
Ah I see... I hate animes like that! >.< Its like Fruits Basket... if you've ever seen it... it completely veered away from the manga and ended on a cliff hanger!
Reply
:iconmusicfreak312:
musicfreak312 Featured By Owner Apr 1, 2009  Hobbyist Digital Artist
Spiral actually stays fairly close to the plot....it just doesn't finish it. ^^;
I did watch Fruits Basket but I didn't read the manga so I don't now how far away it's plot strayed...but I do agree with the fact that it left you hanging. You gotta admit though, it was funny! ^_^
Reply
:iconoh-so-fabulous:
Oh-So-Fabulous Featured By Owner Apr 2, 2009
Yah, I get what you mean.

It was hilarious! One of my favorite anime's of all time fer sure! But I just hated the ending... I wanted her to choose one! In the manga she did, and they kinda alluded to it in the anime... but still. >.<
Reply
:iconmusicfreak312:
musicfreak312 Featured By Owner Apr 2, 2009  Hobbyist Digital Artist
I read some spoilers so I know the basics of what happens...and it was kinda predictable. But what really ticked me off was that they actually left out characters!! And for that reason I plan to read the manga. ^^
Reply
(1 Reply)
:iconearlyblake:
EarlyBlake Featured By Owner Mar 30, 2009
Yeah scanners hate the pencil. They love ink, but I'm always to lazy to ink stuff.
Reply
:iconmusicfreak312:
musicfreak312 Featured By Owner Mar 30, 2009  Hobbyist Digital Artist
I actually blame the paper this time. It's tinted gray so it made the whole pic look really messy. Fortunately Photoshop is magic and can fix stuff like that. ^^
Reply
:iconearlyblake:
EarlyBlake Featured By Owner Mar 31, 2009
Humm could be I've been drawing of the same paper that come with he printer. But I'm not buying better paper until my drawings improve. Or I'm not buying better paper ;)
Reply
Add a Comment: